úterý 25. července 2017

I'm back!

Vyhrabala jsem v hlubinách svého Google účtu svůj starý blog. Nemůžu uvěřit, že je to již pět let, co jsem do něj naposled něco napsala. Během těch pěti let mi bylo několikrát řečeno, že bych měla někam psát, co se ze mě občas vypadne, ale nějak pořád chyběla vnitřní motivace.

Dnes jsem se však vrátila z krásné dovolené ve Španělsku, a protože byl můj blog vždycky zejména cestovatelský, celou dobu jsem přemýšlela, že bych o tom měla něco napsat. Zážitků je totiž požehnaně - nejela jsem se tam koupat, ani obdivovat Barcelonu či Cordóbu, jela jsem poznat a aspoň trochu projít krásné a vychvalované hraniční pohoří mezi Francií a Španělskem, tedy Pyreneje. Udělaly na mě takový dojem, že už teď lituji, že nejsem tam, ale v Praze. A jsem si jistá, že se tam někdy vrátím a projdu si je třeba legendárním dálkovým trekem po trase GR10 či GR11.

Bohužel na horách nebyl prostor, signál, čas, ani elektřina, abych mohla psát průběžně, proto se pokusím sepsat své zážitky během následujících dnů, dokud mám ty hory v čerstvé paměti. Navíc mě začátkem srpna čekají Azory a tam určitě bude také o čem psát.

Tak tedy, pokud je tam venku ještě pořád někdo, kdo to čte (věřím, že jsi nade mnou nezlomila hůl, Lucko Klementová), zůstaňte naladěni na tuto frekvenci, snad to bude přibývat.

2 komentáře:

  1. Kami Kami!!!Hůl??!!...Nikdy!...Jsi boží!!! Konečně můžu zase číst ty Tvé krásné ladící, hladící, laskavé a příjemně inteligentní slova! Těším se! Díky! Pa Lu

    OdpovědětVymazat